2012 m. lapkričio 24 d., šeštadienis

Pagaliau į mano namus atkeliavo šventė.
 
Sveiki visi, nemažai laiko prabėgo nuo mano paskutinio blog'o įrašo. Pastarieji du mėnesiai man buvo įtempti knygų pirkime, jau pats pamečiau skaičių kiek įsigijau trokštamų dalykų. O laiką surijo darbai ir skaitymas, tad blog'o papildymui taip ir nelikdavo kada prisėsti.
Taigi noriu su jumis pasidalinti savo naujais namų bibliotekėlės džiaugsmais.
Visų pirma internete atradau ir pradėjau pirkti knygas iš puslapio www.sena.lt. Čia man pavyko rasti - tai, ko ilgai ieškojau: Viktoro Suvorovo trilogijos tris dalis 1. Ledlaužis, 2. Diena M, 3. Paskutinė Respublika.
 
Antras svarbus dalykas internetiniuose portaluose naršydamas pradėjau vis dažniau pirkti knygas iš žmonių per pašto siuntas. Net pats stebiuosi savimi kaip pasikeičiau, nes anksčiau pirkdavau tik knygynuose. Man labai pasisekė, nes pavyko nemažai rasti mane dominančių dalykų. Visų pirma tęsiu žymiausių XX a. politinių veikėjų biografijų paieškas.
XX a. 10 deš. Kaune iš pradžių leidyklos "Europa", o paskiau to paties formato pakeistusios pavadinimą į leidyklą "Vasaris" leistos žymiausių politikų biografijos. Apie šios serijos išleistus tomus ieškojau informacijos www.libis.lt, tačiau bendro sąrašo kokių politinių veikėjų biografijos buvo išleisto nepavyko surasti. Čia tikiuosi man pagelbės knygų mylėtojai. Visi kurie žino šios serijos tomus, prašyčiau pakoreguoti mano sudarytą sąrašą:
1) Adolfas Hitleris: Vadizmo struktūra. Kaunas: Europa, 1995.
2) Stalinas: Charakterio studija (sud. Jaroslavas Banevičius). Kaunas: Vasaris, 1997.
3) Musolinis: Fašizmo krikštatėvis (sud. Jaroslavas Banevičius). Kaunas: Europa, 1998.
4) Edvard Radzinskij. Nikolajus II. Gyvenimas ir mirtis. Kaunas: Vasaris, 1998. (jau keliauja paštu pas mane).
5) Bodaras Liusjenas. Mao šešėlis. Kaunas: Vasaris, 1999. (ieškau)!!!
 
Štai tos serijos žymiausių XX a. politikų biografijų tomai. Panašiai atrodo Nikolajaus II ir Mao knygos. Įdomu, kokių politikų biografijų dar buvo išleista???
 
Palyginimui duodu nuorodą ką turi išsivertę estai: http://www.varrak.ee/category/6596/
Mes tokio pobūdžio darbų lietuvių kalba turėtume pavydėti:
1. Roy Jenkins. Churchill. (2002).
2. Robert Service. Trotsky: A Biography (2011). Leidykla "Obuolys" išleido Roberto Servico "Stalinas" 2 tomus ir "Leninas" 1 tomą. Būtų įdomu, kad išleistų ir Trotckio biografiją, juolabiau, kad paskaityti apie jį nieko kaipir neturime.
3. Ian Kershaw. Hitler. Fundamentalus darbas. Keista, kad kolkas nė viena leidykla nesiryžta versti to darbo. Apie Hitlerį tarsi ir yra knygų, tačiau šis fundamentinis darbas kaip ir neleidžiamas.
Aš dar asmeniškai labai norėčiau, kad kas išleistų šią naują maršolo Žukovo biografiją.
 
Geoffrey Roberts. Stalin's General: The Life of  Georgy Zhukov (2012).
 
 
Sąrašą galėčiau tęsti ir tęsti. Kai kas ims man priekaištauti, kad Lietuvoje per maža rinka tokio pobūdžio darbams ir neapsimoka leisti. Nesutinku, nes išleidžiama tiek niekalų, antra vertus mano pateiktas pavyzdys apie estus tą dar labiau patvirtina. 
 
Pabaigai dvi naujausios istorinės knygos: britų istoriko Antony Beevor "Staliningradas" (tikiuosi "Alma littera" išleis ir neką mažiau įdomią to paties autoriaus knygą "The fall of Berlin 1945" ir Lietuvos archeologo akademiko Eugenijaus Jovaišos "Aisčiai. Kilmė. 1 knyga".
 
 
 
 

 
 
 
 
 

4 komentarai:

  1. Smagu, kad pagaliau parašei į savo blog'ą :) Neblogai pasidarbavai su kolekcijos rinkimu :) Gal pavyks surasti visas norimas knygas :) Sveikinu dėl Nikolajaus II biografijos. Sėkmės tolimesnėse paieškose ir laukiame svečiuose pas save :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Sveiki, kiek mokejote uz knyga Aisciai, bei kur ja pirkot?

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Sveiki,
      šia knyga prekiauja tik Lietuvos edukologijos leidyklos "Edukologija" knygynas II, esantis T. Ševčenkos g. 31. Knygos kaina 49 lt.

      Panaikinti